onsdag den 18. april 2012

Mit første indlæg

Så kom jeg endelig igang med at lave en blog;) Så sjovt at lave men virkelig også svært synes jeg;) Er jo ikke den skarpeste til computerhalløj:) Mange af mine veninder blogger og jeg synes det er så herligt at læse deres, så derfor ville jeg også have en:) Bruger normalt facebook til at fortælle om vores dag men synes det bliver for meget for andre at læse om alt hvad jeg foretager mig, gider jeg heller ikke at læse selv på facebook... Så nu vil jeg nyde at jeg kan skrive og dele så meget jeg overhovedet har lyst til;) Håber i kan lide den indtil videre;) Min blog kommer helt sikkert næsten kun til at handle om min datter og vores familie liv og hvad vi nu ellers går og laver:)

4 kommentarer:

  1. glæder jeg mig da til at læse mere om .. og gerne en masse billeder .. Det ka vi bloggere li .. kram Ande.dk

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre ande;) bare rolig der kommer en masse billeder da min bedste veninde lonnies.dk tager billeder af Sia:)

    SvarSlet
  3. Velkommen i blogverdenen skatte :) Vi skal nok få lavet en rigtig fin blog til dig :)

    SvarSlet
  4. Uhhhh jeg glæder mig til at se hvad du finder på skatte<3

    SvarSlet