mandag den 21. maj 2012

Travl tid;)

Puha længe siden jeg har blogget:(
Men der har bare været så travlt i den lille familie...
Sia blev døbt den 8 april og hele dagen gik fantastisk;) ingen skrig eller skrål i kirken og hun sov det meste af tiden;) hun fik en masse skønne gave og mange dejlige penge;) vi havde vores bedste venner lonnie og Henrik (lonnies.dk) til at tage billeder og de er bare blevet kanone;)
Så rendte vi ind i den lede møg tiger som hængte fast i Sia i over 14 dage:( det var så hårdt ikke at have min nemme pige mere og var ikke ude af mit nattøj i 5 dage:( hun var pyller og ked ville ikke spise ville faktisk ingenting:( men nu er den endelig ovre og jeg har igen min utrolige nemme pige tilbage;) hun græder sjældent og spiser som en gal og griner det meste af hendes vågne timer;) hun sover 2x2-3 timer om dagen og 11-12 timer om natten så jeg kan bestemt ikke klage;)
Sidste lørdag fik jeg endelig min tattovering med Sias navn og fødselsdato;) er så glad for den men for filan det gjorde da ondt;) det var min 6 tattovering;)
Nu til nutiden;)
Vi har haft en travl men skøn weekend;) fredag havde min far (morfar ) fødselsdag.. Hele 52 år blev han og det skulle selvfølgelig fejres.. Vi var ude ved ham kl 16.30 Sia fik en flaske og blev puttet 17.30 inde på morfars kontor hvor han har hængt krog op til hendes leander vugge;) der var musik larm og grin men vi hørte intet til hende før kl 05.30 hvor hun af gode grunde var mega sulten;)
Lørdag kørte vi ud til min mor og stedfar (mormor og bedstefar) og hyggede og så skulle Sia sove ude for 1 gang fordi vi skulle i byen;) nøj jeg nød det;) det var så fedt og mig og manden hyggede os virkelig med vores venner og fik danset og drukket;) men jeg blev aldrig fuld hvilket virkelig undre mig;)
I går søndag hentede vi Sia ved middags tid og kørte hjem og hyggede;) Sia blev puttet kl 13.30 og vågnede først 16.15 så vi fik sover lidt i solen og manden fik læst.. Det var så hyggeligt ;) vi fik grill mad da Sia var puttet for natten og da det blev mørkt tændte manden bål i haven;) helt igennem en kanon weekend med en utrolig nem pige;)
Ked af det blev så langt men havde jo meget at indhente;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar